torsdag 14 mars 2013

Ett andra skinn

Jag har velat ha ett par skinnbyxor nästan hur länge som helst, men hade insett att jag aldrig skulle hitta några som passade mig då jag avskyr gylf och knäppning framtill. Så spanade jag in dessa. Men tänkte att jag inte kunde köpa dyra skinnbrallor oprovade. Idag hann jag smita in och prova dem i butik. Till min glädje satt de mer eller mindre perfekt. Men eftersom jag ändå tycker att de är lite över min nuvarande prisnivå så skulle jag använda mig av en rabatt på 25% som jag hade vid onlineköp. Och så är de.. SLUT i min storlek. jag är chockad och besviken. Och kränkt.

4 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Om du tänkt på´t så länge och hittat ett perfekt exemplar...slå till! Annars kommer du minnas dem för alltid som the pants that got away....inga andra byxor kommer att leva upp till dem....eller ngt mindra dramatiskt ;-)

Frida sa...

Men åh!! De kanske får påfyllning framöver?

Anna sa...

liten - mjo jag vet! men det är ju det där med skinnbyxor och nu vill man ju shoppa vårkläder :)

Frida - mja jag vet inte jag hoppas det... jag håller ltie koll. det fanns ju flera par kvar i butik i alla fall...

Unknown sa...

men då får du ju köpa dom till fullpris i butik! skinnbrallor håller ju länge (för alltid?) och din ångest skulle vara lång och svår. seså!